Program Debug.exe - jeste je k necemu?

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Červenec 9 07:18:05 CEST 2010

Ja ho mam i ve windows 7 . Jinak trosku je o tom psano zde :

http://www.robvanderwoude.com/debug.php

Ja ho uz teda pekne dlouho nepouzival , kdysi se s nim dalo myslim low
level format disku , nebo restarty pc atd... Zkusim si s nim pohrat co
mi ty windows 7 dovoli , ale asi nic moc na NT architekture...

snehulak