Uprava radia Selena 216 na zapadnu normu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Červenec 8 22:30:06 CEST 2010

jeeeej parada, selenu sme doma mali, ale asi trochu iny model. zda sa
mi, ze vlavo hore boli 4 "vypinace", miesto troch, z toho jeden
cerveny. a cely predok bol cierny, nie takyto leskly.
matne si spominam, ze som ju na zapadnu normu preladil, a iba nejako
jednoducho. zda sa mi, ze len jednoduchym roztiahnutim cievky. VKV
tuner bol cely v tienenej krabicke, tak skusajte cievky v nej.
parametre samozrejme netusim, nakolko sa zhorsili, doma sme mali silny
signal z K.Hole :-)
na tom radiu boli aj tak zaujimavejsie ine rozsahy...

miro

Dňa 8.7.2010, r4d0 r4d0 <r4d000 na gmail.com> napísal(a):