Dealextreme - jak na reklamaci?

Martin Patka hwmp na semily.net
Čtvrtek Červenec 8 21:25:53 CEST 2010

Zdravim,

chtel bych se zeptat, je-li to mozne, jak jste s tou reklamaci dopadl ?

Ja si objednal neco podobneho,
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39551,
a prisel take veeeelmi osizeny. Misto CE6.0 jen 5.0, 233MHz miso 300MHz,
64MB pameti misto 128MB, a co se tyce flash, tak ty je pouze 128MB misto
2GB....

Zkusil jsem jim pres ty formulare napsat, ale zatim (2 dny) bez odpovedi,
ticket
stale otevren....

Tak by mne zajimalo, co mne ceka..

Dekuji

--
Martin Patka                      network & server administrator