Re: ceny mikrokontrolérů AVR

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Středa Červenec 7 18:17:10 CEST 2010

Zatim jsme se ARM procesorum vyhybal jak cert krizi, tedy nevyhybal, ale bral jsme je spise jako CPU pro velka human interface zarizeni s OS. Proste alternativu k x86.
Obcas uvazuji o tom, je zkusit, po jakem ARM se poohlednout, kdyz se bavime o ARMech, ktere jsou o fous vykonejsi alterantivou k MCU od Silab?

Pavel

>Dopadl jsem tak, ze mi dneska na stole pristala eval deska s ARMem. Jdu se ucit neco noveho.

A kaslu jim na to. :-) Ale stvou me teda ....

STM32 zacinaj mit v kazde drogerii, tak doufam ze nepujde ve slepejich firmy Atmel.

Best regards / s přáním hezkého dne

Tomáš Chvátal

EZOP Praha s.r.o.

tel./fax.: 257320853