hromosvod

jevem jevem na email.cz
Středa Červenec 7 07:26:20 CEST 2010

A nemá náhodou hromosvod primárně ochránit před požárem ? Tedy od blesku.
J.

----- Original Message -----
From: "Halen" <halen na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 06, 2010 10:32 PM
Subject: Re: hromosvod

No moje informace jsou takové, že je asi o cca 5% lepší mít hromosvod
než jej nemít. Když do baráku řízne, tak je výsledek skoro stejný.
Přepěťové ochrany stějně pořádně nefungují, stojí to stašný prachy a
pojistka od pojišťovny je skoro stejná. Aby člověk měl alespoň trochu
funkční přepěťovou ochranu, tak to stojí desetitisíce a je diskutabilní,
že to pomůže. Podle mě se vyplatí mít dobrou pojistku a moc to neřešit.

Honza