OT: skartovacka

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Úterý Červenec 6 14:30:12 CEST 2010

> Ja som si myslel, ze to je s tymi psycickymi problemamy inac. Ak napr.
> svoje poznamky neskartujes, zacnu Ta nahanat a obvinovat kvoli firemnemu
> know-how resp. vlastnictvu, ak ho skartujes, maju zase vsetci velky
> problem, coze to robis, ked si to skartoval... Skoda len, ze v ziadnej

Svoje poznamky si poctivo schovavam do svojho zamykatelneho kontajnera,
kde su chranene pred auditormi ( podla pravidiel nemaju pravo na
prezeranie zamknutych skriniek a nie sme povinni im ich otvorit ) , ale
aj pred nepovolanymi nadriadenymi.
Druhotna ochrana je moj skrabopis
Tercialna ochrana je moj "chaoticky system" poznamok, ktory nedokazali
prekusat ani kolegovia, ktori boli so mno napr. na jednani, kde som si
robil poznamky a poskytol som im noje zaznamy...
;-)))

Doma to robime podobne - odpadkovy kos a pri nom kartonova krabica na
papiere a kartonova krabica na PET flasky.

> ale tak to zaviedli auditori, tak to musime dodrziavat.

niekedy aj nemusime, ale nesmu nam na to prist ( ani ludia z interneho
oddelenia ISO )
;-)))