OT: skartovacka

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Červenec 6 11:04:19 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 6.7.2010 od Jozef Racek:

> Neviem, ako je to v CR, ale na Slovensku plati jedno chore pravidlo:

> - Papier, vo forme listov, kartonov a pod je surovina, ktora sa
> zbiera (napr. v modrych kontajneroch)

> - skartovany papier je _nebezpecny odpad_, ktory sa musi likvidovat
> podla pravidiel pre pracu s nebezpecnym odpadom.

Tak to u nás určitě neplatí. Já jsem se kdysi osobně ptal přímo
zodpovědných lidí ve firmě AVE, která u nás odváží odpad, jestli jim
do té papírové popelnice můžu dávat skartovaný papír včetně toho
igelitového pytle, protože když ho tam vysypu, tak se papírky
rozlítají po sídlišti. A bylo mi řečeno, že by sice bylo lepší to tam
vysypat, ale že s tím zabalením v pytli nemají vůbec žádný problém,
takže můžu i tak. Takže jim tam normálně házím celý pytel a oni si to
pak vysypou sami.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601