OT: skartovacka

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Pondělí Červenec 5 15:45:21 CEST 2010

On to není az takovy problem, ale za 5k Kc to nepostavite.
Potrebujete komoru do které budete davat material k zpracovani (papir), na
dne bude rotovat drtici brit, jako u sekacky, ten rozseka papir na skoro
prach, funkce stejna jako u mikseru.
Ve dne staci oobdelnikovy otvor pod kterym bude maly snekovy podavac, na
jeho konci briketovaci lisovaci komora a padaji z toho hotove papirove
brikety :-), pokud přidáte uhelny úrach piliny, stepku nebo tak rozseka se
to také.
Takove stroje se normalne vyrabi, ale cenove to bude za maly tak 100k Kc
tzn. domu na papir si to nikdo neporidi.
Technicky, asi nelepe cele resit jako hydraulicky systém, 1x motor tak 2-4kW
+ hydraulicke čerpadlo acele to honit olejem.

Pro elektroniky frekvencni menic pro motor, mereni teploty oleje, hladina
papiru v zasobniku (asi vaha) atd.
Rekl bych, ze otec by jen z toho co skladuje na dvore jeden az dva takove
lisy poskladal a to variantne i se spalovacim motorem jako pohonem :-)

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Troller
Sent: Monday, July 05, 2010 2:42 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: skartovacka

> Původní zpráva ze dne 5.7.2010 od David Belohrad:

> No obávám se, že ta se ti ale do kuchyně nevejde, a asi na ni také
> nemáš :-)

Pro inspiraci je možno shlédnout ve filmu Vratné lahve - pan Úlisný :-).
Ale teď vážně - už mne také zcela seriózně napadlo, že by se takový
stroj hodil - v mém případě by nekončily ty krychle v kontejneru, ale
v kamnech. Nějaký briketovač papíru - ikdyž je pravda, že papír je
mizerné palivo, nechává hodně popela a není moc výhřevný, přeci jen když
už je doma, tak nějakou tu energii dodá...

Pavel