SR624008LLP55M datasheet???

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červenec 5 13:10:52 CEST 2010

 5.7.2010, 13:01:07

No. tranzistory take byvaly "genericke". BD712 jednoho vyrobce bylo zamenitelne za
BD712 jineho vyrobce. Jenze s prichodem cinanu do polovodicoveho
bussinesu to uz tak moc neplati.
O pametech toho moc nevim, ale nevidim jediny duvod, proc by zrovna
ony mely byt techto negativ soucastnosti usetreny.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz