OT: skartovacka

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Červenec 4 12:20:38 CEST 2010

> Jinak já mám na likvidaci CD takovou mašinku, do které se CD strčí,
> ono projede mezi dvěma válci s výstupky, a vytlačí se z obou stan do
> média takový vzorek. Pak už nejde přečíst.

Zdravím,
  my zásadně pálíme CD v mikrovlnce. Funguje to jak na originály, tak na
vypálená media. V CD se rozběhnou různobarevné blesky a pak už taky nejde
přečíst. Po procesu je celé CD jakoby popraskané a zkrabatělé. Kdysi jsme
ve firmě měli hromadu takto odepsaných CD a když nám tam přišla jednou
SW kontrola (jen vnitrofiremní) a ptali se, zda někde nemáme nelegálně
vypálená CD, hrdě jsme řekli "Tady!" a ukázali na velkou krabici :-).
  Pánové nechápali, dokud jsme jim tento způsob vypalování CD nepředvedli
v praxi :-).
  A mikrovlnce to nikdy neublížilo, řekl bych, že ta impedance jí docela
chutnala :-).
  Pavel