cidlo C02(smradu) do domacnosti ?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Neděle Červenec 4 11:05:20 CEST 2010

Je to poněkud komplikované, protože malá změna H2O se jeví jako velká
změna CO2. Neříkám, že to vůbec nejde měřit, ale všechno to vychází
složité - tj. velké, nedostatečně spolehlivé (špatná funkce = smrt
uživatele), vyžadující častou kalibraci kterou navíc musí provádět
zaškolený člověk, energeticky náročné apod. Nic pro malý, spolehlivý,
z baterií poháněný potápěčský přístroj :-)

Aleš Procháska