cidlo C02(smradu) do domacnosti ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Červenec 2 22:00:21 CEST 2010

dobry den.
potreboval bych domu nejaky cidlo, co by "rozhodlo" ze uz je potreba
vyvetrat ..
libil by se mi hlavne nejaky vystup pro ovladani, a pripojeni k
PC(232,485 alespon pro nastaveni) atd.
klidne i jak to "slepit" . neco jsem nasel u conrada, ale bud to ma jen
zvukovy
alarm(moznost prebastlit na out) nebo neco bezdratovyho, ale navod,
pouziti atd.
tragedie(jen zivotnost max. 5 let jsem rozlustil)  . pak je po webu par
veci k vzduchotechnice(to jsem myslel
ze bude ono) ale cena na pozadani = "palba" .. ?
cenovku bych prekous do 5kkc, protoze mit doma "dejchatelno" by bylo
fajn ..
nekdo tu psal, ze neco takoveho stavel, bral bych i nekomercni produkt,
jen ted neni
cas moc na bastleni.
dik za kazdej odkaz nebo tip .. :-) .
tomik.