OT: LHC - zase blesk ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Červenec 1 20:40:06 CEST 2010

Zdravim,
  tak uz jsou tam :-) a je jich dokonce 7. Na druhou stranu, nejsou nominalni,
koukal jsem, ze ze SPS slo ven prumerne 9E10, spis min nez vic, maximalne
asi 9.6E10 a minimalne 6.5E10 :-). No a kdyz se vezmou v potaz injekcni ztraty
LHC, tak se nelze divit, ze celkova intenzita je pod 6E11. Nicmene, i to je
maximum a podle mne to ma sanci prorazit hrani... aha, tak ne. Prave nastal
dump, pri zacatku rampu. Ach jo. A ramp bezi a rampuje prazdnou masinu. Hmm,
tohle nez bude dalsi injection, uz budu zase spat :-(. Skoda.
  Pavel