Re: [OT] curvature correction coefficient ?

www www asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 1 17:10:02 CEST 2010

Dokumentace ke kalibraci Scientilacniho detektoru, tak 30 let stareho, zachranil jsem ho ze srotu, ted me ceka kalibrace.
Jsem schopen si pujcit normalovy zaric, ale tim ziskam jeden bod a pak se nejak pocitaji korekcni body a podle nich se cely ten kram nasledne nastavuje
Dokumentace neni uplna a jeste to je nejaka x-ta kopie puvodniho uz tak mizerneho originalu, je to spousta rovnic a polynomu pateho radu.
Snazim se teda dopatrat co znamenaji jednotliva  "cisla" s kterymi se tam laboruje a u curvature correction coefficient proste nevim co to ma byt a pritom se tam vyskytuje asi 10x bez toho aby to neajk vycislili ci naznacili kde se vezme.

Asi to bude neco podobneho jako to v odkazu, ktery sem daval pan Waclawek
http://www.maxim-ic.com/app-notes/index.mvp/id/208
cimz odpovidam na otazku neuhadl, ale presto dekuji toto mi google na muj dotaz nenasel, ale i zde mi to moc neni jasne, ale v nejhorsaim se zeptam u maxima co tim autor myslel.
Moje kriva cara je konkavni , polynomy delsi, ale asi jde o to same.

Jirka

>Ja bych rekl, ze k te krivce je potreba znat rovnici a pak se muze urcovat nejaky koeficient.
Co je to za dokumentaci?

PK