Elektricke kolo
RV
vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Červenec 1 14:55:09 CEST 2010
No take od toho nechci, aby to umelo brzdit a jeste startovat.
Vzhledem k tomu, ze BLDC motory jsou konstrukcne vcelku jednoduche,
vyrobne levne a lehke, tak bych byl docela optimista. Pokud by ucinnost
byla kolem 80% tak by to nemuselo byt uplne sci-fi. Myslim, ze ty
slapacky, retez, kolecka a prehazovacka sezerou klidne take ke 20%
vykonu. A to kdyz budou umyte, namazane spravnym mazivem. Takovej retez
s liskou co videl olej naposledy ve fabrice je namka.
Pokud by se vestavel BLDC generator primo do slapacek mohlo by to byt
mozna i zajimave.
Radek Vicek
Dne 1.7.2010 14:44, Pavel Novotný napsal(a):
> 50% udava Bosch u tridy alternatoru, které se montuji treba do 5 BMW, je
> pravdepodobne, ze pro hybridni pohony se pouzivaji propracovanejsi
> generatory s vyssi ucinnosti a radove vyssi cenou. U tech hybridu to muze
> byt vyhodne uz pri takto mizerne ucinnosti, zase vydělám na provozu
> spalovaku v optimálním rezimu, něco na rekuperaci atd.
> Jiz před 10 lety se Bosh zacal snazit o vyvoj elektor "motoru", který by
> slouzil jako starter, alternátor a brzdovy rekuperatr, dodnes se ale zrejme
> nezadarilo.
>
> PN
More information about the Hw-list
mailing list