Elektricke kolo

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Červenec 1 13:39:36 CEST 2010

Byl tam smajlik ;-)

Na druhou stranu v dnesni dobe jsou parametry jako ucinnost naprosto
nepodstatne - dulezite je aby to bylo "cool" a "in" - cim blbejsi a
vystrednejsi tim lip

nicmene diesel-elektrika se pouziva a myslim ze hybridni auta take zenou
auto pres motor-alternator..
jste si jistej, ze to je jen 50%? ucinnost BLDC pohonu se blizi 85%
vcetne regulace - ze by to bylo obracene jine se mi nezda

Radek Vicek