Intel D510MO nebootuje z USB

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Červenec 1 11:21:00 CEST 2010

Nevite jaky je rozdil vykonu D410 / D510?

Podle fotek jsou tyhle desky bez ventilatoru. Nebo je to jinak?
http://www.alza.cz/intel-d410pt-packton-d154449.htm

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Zdenek
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, June 30, 2010 6:27 PM
  Subject: Re: Intel D510MO nebootuje z USB

  Tak to mam radost.

  Tu starsi D945 mam taky. S ni zadne problemy nebyly. Uspesne jsem na ni
  otestoval i USB boot, kdyz jsem chtel overit media.

  Bohuzel uz takhle nova deska nema IDE, ale jen 2x SATA. Takze nemuzu
  pouzit mechaniku z jineho PC. Navic case nema externi slot a rozebirat
  ho kvuli zalohovani neni moc prakticke. :-(

  Nemusi byt pro tom bootovani splnene nejake nepsane podminky? Napr.
  klavesnice a mys pres PS2, monitor s konkretnim rozlisenim...?

  Zdenek