Fwd: Zesilovac a atenuator v Baluove DDS

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Leden 31 22:40:42 CET 2010

este jeden postreh

RV utlm	RV napatie	RV vypocet	Balu utlm	rozdiel RV-balu
0	221	0	0.0	0.0
-4	140	4,57	-4.0	0.0
-5	189	1,56	-1.4	-3.6
-9	120	6,11	-5.3	-3.7
-10	126	5,62	-4.9	-5.1
-14	80	10,16	-8.8	-5.2
-15	75	10,81	-9.4	-5.6
-19	48	15,27	-13.3	-5.7
-20	43	16,37	-14.2	-5.8
-24	27	21,02	-18.3	-5.7
-25	24	22,2	-19.3	-5.7

u vyssich utlmov sa rozdiel blizi 6dB co by indikovalo problem s
impedanciou zdroja alebo zataze. Ked uplne odpojis atenuator a odmeras
napatie na vystupe z dds modulu a potom namiesto atenuatora zapojis
50Ohm odpor a odmerias napatie dostanes polovicu?
b.