Fwd: Zesilovac a atenuator v Baluove DDS

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Leden 31 22:26:38 CET 2010

meral si to so zatazenym vystupom?
Pasivna cast atenuatora je jednosmerne viazana takze cisla musia sediet
aj na 50Hz.
Skus poslat fotku toho atenuatora aby sa dali citat hodnoty suciastok,
mozno tam nieco uvidim.
b.