Re: Zajimava zavada zarovky

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Leden 30 23:36:46 CET 2010

Pokud svitite 8/hod / den 365 dni v roce tak se to vyplati jiz dnes, pokud hodinu za tyden tak je to samozrejme o nicem.
Rad bych rekl, ze se to bude zlepsovat, ale nejsem si jist jak dalece je vyroba LED zlevnitelna tak, aby ceny LED klesli rekneme 10x?

Tom

>Asi LED reflektory. Nicméně, neumím si vysvětlit, proč mi připadají
ekonomika ale i ekonomie čím dál víc směšné až humorné, případně k pláči.
S pozdravem,
		Miloš Dašek