Re: Zajimava zavada zarovky

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Leden 30 23:17:05 CET 2010

Tak to jste si nabehl, pokud by otazka znela, kolik klasickych halogenovych reflektoru koupim za cenu jdenoho LED tak bych musel stahnout ocas a odplazit se, takto ... :-)

Ucinnost halogenkove zarovky je cca 24lm/W, tedy 150W da 3600lm.
Solidni LED daji prumerne 100lm/W (aktualni spicka je tusim 132lm/W), tedy 36W LED sviti stejne jako 150W halogen.
Halogenove reflektory se delaji mezi 15 az 150W, pricemz ten 150W da pri ucinnosti 75lm stejny tok jako 500W halogenka.
Faktem je, ze 300Kc to nekoupite.

Tom

>A kolik tech LED refrektoru musite koupit, aby se to svitivosti
vyrovnalo jedne 150W halogence ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz