Re: Zajimava zavada zarovky

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Leden 30 22:25:04 CET 2010

A jste si jisty, ze kupujete spravne zarovky, predpokladam, ze se bavime o R7s trubicovych halogenkach a ty se delaji v nekolika provedeni
- jedno urcene pro nepohybliva svitidla bez krytu
- dalsi urcene pro nepohybliva svitidla s krytem
- a teprve to posledni urcene pro pohybliva uzavrena svitidla, pricemz ani s temito by nemelo byt manipulovano za provozu.
U nektrych modelu je pak dokonce predepdana provozni poloha.
Mohu doporucit HALOLINE od Osramu, ty vydrzi, pokud tedy nekopnete do sviticiho reflektoru, to zamava i touto zarovkou.

Jinak se delaji LED reflektory a mohu jen doporucit.

Tom

Ono je pomerne obtizne udelat  114mm trubicku s 10cm vlaknem aby toto vydrzelo razy, kdyz je rozhavene.

>Jojo, na stavbe pouzivam dve halogenova svitidla 150W a chova se to uplne
stejne. Vlakno se protavi skrz sklo.
Ve svitidle nebyla zadna startovaci, tak jsem koupil 3 kousky ciste pro
jistotu. Prvni vydrzela pul dne, druha dva dny. Tak jsem jich koupil deset a
minuly tyden jsem osm reklamoval. Co je pikantni, 150W obycejna zarovka
sviti uz nekolik mesicu, zel koupit se uz neda...

Petr Nehasil