Zajimava zavada zarovky

Milan Mlynarcík milan.m@centrum.sk
Sobota Leden 30 22:09:35 CET 2010

Zrejme ste to kupili take smejdy.
Tie original vzdy odidu za par hodin. Ja som ako nahradu za 500W pouzil 300W
Philips a fungovala (dost casto) vyse dva roky. Potom sa rozsypalo
svietidlo, co poskodilo aj tu ziarovku.
Tak som kupil nove svietidlo a hned dal do neho 300W Tungsram. Lozit na stlp
po par dnoch som nemal chut. Uz funguje asi treti rok  ( v rezime asi 1
hodina kazde 2 az 4 dni) ...

Ak by Vam na reklamaciu davali rovnakej znacky, radsej ich rovno vyhodte.

                                              Milan  Mlynarcík

----- Original Message -----
From: Petr Nehasil
To: HW-news
Sent: Saturday, January 30, 2010 9:49 PM
Subject: Re: Zajimava zavada zarovky

Jojo, na stavbe pouzivam dve halogenova svitidla 150W a chova se to uplne
stejne. Vlakno se protavi skrz sklo.
Ve svitidle nebyla zadna startovaci, tak jsem koupil 3 kousky ciste pro
jistotu. Prvni vydrzela pul dne, druha dva dny. Tak jsem jich koupil deset a
minuly tyden jsem osm reklamoval. Co je pikantni, 150W obycejna zarovka
sviti uz nekolik mesicu, zel koupit se uz neda...

Petr Nehasil