OT: AAC kódování

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Leden 30 14:03:10 CET 2010

Zdravím,
  aha, SBR (Spectral band replication)... Hmm, tak to mne nenapadlo, už
tomu rozumím. Proto jsou tam ty 2 "režimy" se SBR a bez... A audacity vyčte
(jak jsem už stačil zjistit), že samplerate je 22.5 kHz (což je, ale bez
SBR) a tak přizpůsobí projekt této hodnotě. Pravda, více než telefon (cca
do 11 kHz), ale zní to i tak hrozně. Tož díky za vysvětlení! Patchovat se
nebude, trik s wavem to jistí, k teoretickému pochopení došlo. Jsem
spokojen!

Zdraví Pavel.