OT: Prosba o radu ohledne kamery

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Leden 29 23:43:20 CET 2010

No, ja to riesim tak, ze uz tolko nefotim ani netocim, pripadne to cele necham na moju polovicku (a uz ani jej sa nechce).

Ono kym to [prve] dieta robi eee tak s nim aj tak nie je bohvieaka sranda, no tak to clovek v kuse toci alebo foti. Teraz uz to beriem tak, ze cas straveny s okom pritlacenym o hladacik je vlastne cas ktory som s tymi detmi nestravil, co ma vyhodu tu ze pokojne mozeme babkam predostriet kompletny material trebars z dovolenky, je toho aj bez akejkolvek selekcie dost malo na to aby zostali unudene. Naviac uz pomaly beru chalani tieto veci do vlastnych ruk (aj ked teda ten mladsi ma zatial maniu fotit detaily noh a podobne - a to pritom VIE ako urobit pomerne normalnu fotku, ale to ho jednoducho nebavi... ;-) ).

Este pripominam, ze pre mna to fotenie a tocenie nie je sposob sebarealizacie, ale uchovavania spomienok; ta technicka ci esteticka stranka veci mi je viacmenej ukradnuta; takze to, co lezie z kompaktu, je z 90% pre tento ucel vyhovujuce. YMMV.

Horsia je ta snaha vyrobcov elektroniky dotlacit cloveka do novsich a novsich kramov. Pred par rokmi nam zlyhala nasa prva kamera prave v obdobi, ked bola vypredana posledna digital8 kamera, no a vyvstla otazka, co s archivom v-osmickovych kaziet. Aj ked to v tomto okamihu mozno vyzera inak, predpokladam, ze vyrobcovia tychto kramov si daju zalezat na tom, aby za dalsich desat rokov nastal podobny problem povedzme s cimkolvek neHD.

wek