FET dioda a 12 cestny usmernovac?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Leden 29 20:21:18 CET 2010

je tam lomena hviezda koli fazovym posunom
12 polove usmernovace/mostiky pouzivame aj my koli nizkemu zvlneniu, na
vyhladenie rezidualneho 1.5% zvlnenia potom staci uz len 20 tonova
tlmivka :-)

http://cdsweb.cern.ch/record/179312/files/198707485.pdf
http://cdsweb.cern.ch/record/39278
http://irfu.cea.fr/Images/astImg/835_2.jpg