FET dioda a 12 cestny usmernovac?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Leden 29 19:33:04 CET 2010

no to bude skor tym datasheetom :-)
uz ten bombasticky udaj na titulke ze tranzistor vydrzi 169A a potom v
poznamke ze limit pre puzdro je len 75A hovori za vsetko...
Predpokladam ze 5.3mOhm je len odpor kremiku. Ked si vezmete len vyvody
ktore to ma (prierez radovo 0.5mm^2, dlzka povedzme 1cm) tie budu mat
odpor skoro 1mOhm. K tomu zaratajte dratiky s ktorymi je pripojeny cip
ku vyvodom a uz sa to zacina zbierat.
b.