OT: Prosba o radu ohledne kamery

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 29 15:41:37 CET 2010

Asi to nebudete chtit slyset, ale kupte si misto kamery radeji dobry
fotak. Neznam nikoho v mem okoli kdo dlouhodobe vydrzel strihat ty
silene zabery tak aby to bylo koukatelne, natoz opakovane.

I kamarad co si kvuli prvnimu diteti kupoval kameru (kterou jsem mu
vymlouval) a mel normalni digitak, si ted s moji pomoci kupoval DSLR a
priznal, ze kamera byla blbost.

No a uz ma druhej objektiv, systemovej blesk a je uplne nadsenej.

Naopak na fotky se divaji prakticky vsichni a opakovane - dokonce si
vyminili pribuzni (hlavne babicky a dedove), ze musim na web (pod
heslem) generovat vsechno co nafotim kolem nasich deti.

Radek Vicek