*SPAM* Re: [OT] Jak prevest PDF na text?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 29 13:45:22 CET 2010

Ja jsem uz jednou tenhle mail smazal ;-), protoze to je na delsi povidani.

Cela slavna PDF jsou vcelku slusny pruser a zdaleka to neni tak ze to co
autor vytvoril vidi kazdej uplne stejne.

PDF je x verzi a y variant - velmi zalezi treba na tech pouzitych
fontech - pokud nejsou zabalene do samotneho PDF. Pak se provadi
vetsinou nejaka nahrada ze stejne skupiny fontu, ale to muze dopadnout
uplne ruzne.

Vim to, protoze uz jsme nekolikrat v praci resili u sluzby DopisOnline
kdy konvertujeme dopisy v PDF do tiskove podoby. Malokdo si necha
vymluvit, ze PDF neznamena automaticky stale to same. Sice disponujeme
celkem solidni zasobou fontu, ale neni to proste pausalne aplikovatelne.

Pokud to neni vyslovene tajny dokument nemohl byste mi jej privatne
poslat? Rad bych to jen pro jistotu prohnal nasim postprocesem co z toho
vypadne z tiskarny.

Radek Vicek