Problem Re: Watmetr za 299 - Lidl , doporucte kde sehnat

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Leden 29 10:06:11 CET 2010

2010/1/29 RV <vicek.radek@cpost.cz>:
> Zrovna tady zadnou lampicku nemam, ale me spis prekvapuje, ze to meri ten
> spickovej proud. Predpokladam, ze ten spickovej je jen hodnota maxima z toho
> okamziteho mereni, ktere se ale nezobrazuje. To vypada jak kdyby tam chybelo
> kus kremiku v te asfaltove skvrne co tam urcite je.

Třeba to je udělaný nějak jinak, např. dioda + filtrační kondenzátor a
zapojeno na vstup A/D převodníku - pak na tom kondu je nějaký to
dosažený maximum a okamžitá hodnota proudu by vedla do jinýho
(vadnýho) vstupu, ale to je nakonec jedno. Zkusil bych ještě pár
dalších spotřebičů, případně vystoupit/nastoupit (= vyndat baterky) no
a když to nepomůže, tak odnést zpátky do Lidlu.

> Co se tyka serveru:
>
> 1) je nove dodany a cekame na uvolneni 64b licence ASE Sybase, aby se mohl
> nainstalovat - zatim ho tedy spis zahorujeme a zkousime si na nem veci,
> ktere pri ostrem provozu nejdou

Nojo, to mě taky napadlo, že ten server ještě neběží naostro.

> 2) i kdyby bezel jako ostry tak se celkem nic nedeje - ma dva zdroje
> pichnute na centralni zalohovany rozvod, takze lze udelat rosadu co jsem
> udelal i ted - jednu snuru odpojit, zapojit na ni merak, pichnout do zdi a
> odpojit tu druhou snuru a uz to jede jen pres merak - na serveru se jen
> oranzove podsviti LCD a vypise chyba napajeni

I tohle mě napadlo, že má dva zdroje. Ale pokud by běžel naostro, tak
bych si netroufnul šachovat s kabelama, náhoda je blbec, zrovna by
shořel jeden zdroj nebo bych blbě zapojil kabel, server by se vypnul a
bylo by to na mě.

P.K.