casopis robotrevue

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Pátek Leden 29 09:33:37 CET 2010

>napriklad ten o "znakovce" v poslednim cisle je opravdu vyzivny.
>Jen co je pravda... Zbytek se mi libi, jen verim, ze jejich uroven je
>vyssi nez o tom, kterem mluvim.

Osobne jsem ke znakove reci pricuchnul jen velmi letmo, zadne
vylozene nesmysly me do oci neprastily, coz ale neni rozhodujici.
Jestli muzu poprosit, napis par slov, ktere uvedou veci na pravou
miru, a posli je sefredaktorovi. (Nejlepe jako prosty text kodovany
UTF-8, z OpenOffice 'Ulozit jako', 'text encoded', vybrat kodovani.)
Nebo Jite Splitkove (autorce), jestli je nechces nechat otisknout sama.

J. Hanzal