*SPAM* Re: Problem Re: Watmetr za 299 - Lidl , doporucte kde sehnat

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 29 09:50:05 CET 2010

Zrovna tady zadnou lampicku nemam, ale me spis prekvapuje, ze to meri
ten spickovej proud. Predpokladam, ze ten spickovej je jen hodnota
maxima z toho okamziteho mereni, ktere se ale nezobrazuje. To vypada jak
kdyby tam chybelo kus kremiku v te asfaltove skvrne co tam urcite je.

Co se tyka serveru:

1) je nove dodany a cekame na uvolneni 64b licence ASE Sybase, aby se
mohl nainstalovat - zatim ho tedy spis zahorujeme a zkousime si na nem
veci, ktere pri ostrem provozu nejdou

2) i kdyby bezel jako ostry tak se celkem nic nedeje - ma dva zdroje
pichnute na centralni zalohovany rozvod, takze lze udelat rosadu co jsem
udelal i ted - jednu snuru odpojit, zapojit na ni merak, pichnout do zdi
a odpojit tu druhou snuru a uz to jede jen pres merak - na serveru se
jen oranzove podsviti LCD a vypise chyba napajeni

Radek Vicek