casopis robotrevue

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Čtvrtek Leden 28 22:41:15 CET 2010

 > Zvazuju zdali ma smysl tento casopis objednavat, zatim jsem si
cisla kupoval v trafice ale kdyz vezmu cenu a obsah casopisu tak si nejsem jist
 > netusite nekdo zdali nepripravuji nejake zmeny kvuli kterym by za
to stalo objednat predplatne ?

Jake zmeny byste uvital? Vzhledem k tomu, ze rada technickych
materialu vychazi na pokracovani, je asi predplatne bezbolestnym
resenim. Muzete sice kupovat RobotRevue po modelarskych prodejnach za
stejnou cenu (79Kc) jako u predplatneho, ale to se zpravidla vyrazne
prodrazi prave tou navstevou modelarske prodejny.

Obsah se rekneme zatim stabilizuje, nekteri autori se uci remeslu za
pochodu atd. Osobne mam pocit, ze takovych tech filozofickych clanku
by mohlo byt o neco mene ve prospech techniky, ale to je samozrejme
pohled technika.

J. Hanzal