OT Re: nabidka tiskarny HP840

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Leden 28 21:33:53 CET 2010

Pokud se nikdo neprihlasi nevyhazujte ji, ekologictejsi bude ji recyklovat,
presneji udrzet pri zivote prodejem na aukru.
Udelal jsem zkusenost ze prodej neni o nic slozitejsi nez nakup.
Firme to hradite jakousi mikroplatbou, ovsem po registraci tam uz mate nejaky
kredit ktery staci minimalne na deset drazeb v pripade vyvolavaci ceny 1,- kc
nebo podobne.
Nejsem reklamni agent, jen jsem se setkal s nazorem cloveka (byvaly
spolubydlici), vehementne nakupujiciho v aukcich kdejakou ptakovinu, ze prodej
je takovy opruz ze se to nevyplati vubec zkouset. Podle vlastni zkusenosti
tvrdim, ze jsem vetsi hovadinu neslysel.

Jakub Ladman