Perspektiva GAL vs MCU pro zeleznicni modelare

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Leden 28 17:23:35 CET 2010

Ono hodně záleží na prostředí. Např. v Codevisionu kvůli čítačům ani
nekoukám do DS, prostě to naklikám ve wizardu a hotovo. Dokonce když chci
zjistit, co umí čítače v nějakém AVR, které ještě pořádně neznám, podívám se
radši do toho wizardu, místo abych to louskal z DS:-)

PH

From: "Zdenek Aster" <zdenek.aster@seznam.cz>
Jenom si dovolím malou poznámku s tím, že je CPU přívětivější. Většinu HW co
programuju má hradlové pole a CPU, a když si mám udělat a nastavit třeba
čitač co potřebuju v procesoru, tak si ho radši udělám v poli a vyčtu si ho
procesorem.... Důvod je to pro mě jednoduší než nastavit 'tisíc" registrů v
procesoru, respektive jednoduší než studovat jak periferii čitač
inicializovat a
používat, v poli si ji udělam jak já budu chtít, přetečení jak já budu chtít
tak.....

Je to jen příklad, chápu, že trošku přitaženej, ale prostě je to tak, dělám
to tak, takže je to taky věcí pohledu toho kdo to děla.