Re: Perspektiva GAL vs MCU pro zeleznicni modelare

Jan Hovorka OK1CJH@seznam.cz
Čtvrtek Leden 28 16:58:49 CET 2010

Jde o to, jak to řešit.

Na CVUT FEL jsem se setkal s lidmi, co chtěli osadit každou mašinku, vyhybku, atd. levným malým MCU, co by ovládal směr rychlost, světla, atd. Komunikace měla jít po kolejích pomocí nějaké vyšší frekvence a na ní naklíčované tuším RS232.

A pak někde ke kolejím připojená krabička přes kterou se to připojilo k PC.

Ovládací SW v PC.

Honza, OK1CJH