Potrebuji ant. zas. PZX11 nema nekdo ?

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Leden 28 16:46:06 CET 2010

Vazeni toto musim ventilovat verejne.
Pan Galuszka je proste jednicka.
Nejen, ze mi posle vouchery na vystavy, ne ze bych na ne nemel, ale potesi
to.
Dnes mi prisla zasuvka na TV. Kdo by se s takovou prkotinou zabyval a natoz
s jednim kusem.
Moc Vam timto pane Galuszko dekuji. Vyrovname budto via net ucet, nebo az se
sejdeme na nejake te vystave.
Ani jedno neni problem.
A ted to neni jen pro ostatni. ale i pro mne. Kdo rychle dava, dvakrat dava.
Pamatujte na to.
Jindra Polivka

Vazeny pane Galuszko,
budu Vam velmi zavazan poku mi ji poslete. Dnes jsem tu mel antenare a
odlozil jsem to na 3.2.2010.
Samozrejme budu zauzlovan jako vzdy. Vubec nerozhoduje zpusob zaslani.
Dobirka, nebo xxx nerozhoduje. Neni problem. Prevod na ucet apod.
Hezke dny a moc dekuji za vse co jste pro mne udelal.
Dekuji. Jindra Polivka