Re: Seriový kabel pro satelitní přijímač Technisat STR1

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Leden 28 10:25:32 CET 2010

2010/1/28 Pavel Krafcik <hw@pjk.cz>:
> Zdravím konferenci,
>
> neznáte někdo zapojení seriového kabelu pro STR1? V přijímači je minidin
> konektor a není mi jasné, jak se to zapojuje. Je na to nějaká konvence,
> nebo je to lidová tvořivost firmy Technisat? nedokázal jsem vygooglit
> žádné výsledky.

A můžete se podívat dovnitř přijímače? Takhle bych to řešil já -
nejspíš tam bude nějakej RS232 budič a pak už to nebude tak těžký -
pokud používá jen Rx a Tx, tak to máte hned. No a pokud používá další
signály, tak to bude metoda pokus omyl, těch kombinací není zas tolik
;)

Je to tenhle kabel?

http://obchod.digizone.cz/update-kabel-pro-prijimace-technisat-rs232-minidin3/

Soudě podle označení minidin 3 bych si tipnul, že bude opravdu
používat jen Rx a Tx, pak to půjde i bez otvírání přístroje, takže 1)
zjistit, kde je GND 2) udělat kabel, vyzkoušet 3) pokud kabel
nefunguje, prohodit Rx a Tx.

P.K.