Mikropaskove anteny na 5GHz?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Leden 28 10:11:11 CET 2010

to urcite moze, ale predpokladam ze keby rovnaku antenu urobil na
mikrovlnnom substrate prenos energie z kabla do vzduchu by bol urcite
efektivnejsi :-)
Ako je presne definovany zisk? Ide o to kolko z dodanej energie sa
vyziari a kolko spali v materiale samotnej anteny. Pokial urobim
dipol/monopol a 10 prvkovu yagi, tato bude mat rovnaky zisk oproti
dipolu ci bude urobena zo striebra alebo z hov**. Akurat v prvom pripade
sa energia vyziariu a v druhom pouzije na ohrev materialu organickeho
povodu :-)
Aspon taka je moja naivna predstava fungovania tychto veci.
b.