Nabijeni autobaterie na parkovisti

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Leden 27 10:04:11 CET 2010


To asi nejde nejak snadno odberem vzorku. Voda je tezka a sedi na dne 
nadrze. Driv byval na dne nadrze vypoustak (nevim jak ted) a tim se dala 
nadrz odkalit a vypustit i ta voda.
Problem je to hlavne kdyz mate skoro prazdnou nadrz a je vetsi riziko, 
ze si to cucne vodu. Naprosto tragicke nasledky to melo u klasickych 
karburatoru, kde ta kapicka nalezla do trysky a ucpala ji. Muselo se to 
rozebrat a vyfoukat.

Drive se prodaval pripravek Velfobin (nevim zda se dela jeste) coz bylo 
neco na bazi lihu, ktery v podstate tu vodu v sobe rozredil. Nicmene 
dnes se do benzinu pridava lih normalne - tusim ted 3.5% a mel by se 
zvysit na 4.5 snad v dubnu (jeste to neni jiste) - takze u benzinu by to 
melo byt asi ted v pohode.

U nafty je to asi problem - do klasickeho vstriku bych asi klidne trochu 
lihu cmrndnul, ale u HDi mam docela strach - 7kKc za novy vstrik je 
docela palka. :-(

Radek Vicek

Dne 27.1.2010 9:45, pm napsal(a):
> jde nejak zjistit mnozstvi zkondenzovane vody v benzinu ?
> cim snizit obsah vody ?
>
> PM
>
>
> Dne 25.1.2010 20:37, HW CNCnet.info napsal(a):
>> Take zalezi na tom jak provozujete tankovani - potazmo to kolik
>> obsahuje nadrz zkondenzovane vody.
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>



More information about the Hw-list mailing list