Vysielacky PMR

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Leden 27 00:34:17 CET 2010

Ahoj,
vlastni zkusenost s radou 9100 a 9500 nemam, ale 1300 je slabota. Je to jen
hracka. Neocekaval jsem zadny zazrak a koupil jsem to synovi jako hracku.
Par techto PMR jsem mel moznost si osahnout jeste kdyz jsem dovazel "hracky"
od Conrada a a u mne tehdy zvitezil Kenwood. To, co je na 3xAAA tak asi
vubec nebrat.
Tak jeste dodam, ten Kenwood mel perfektni citlivost. Proste co jsem s nim
udelal ve meste na 0.5 Km, tak s TOPCOM 1300 ani nahodou. 5 Km si nechte
zdat a mozna jen ve volnem prostoru. Coz je asi jasne. U toho Kenwooda byl
dosah 2x.
Jindra Polivka

Vyberam pre decka nico zo $SUB.

Pozdava sa mi TOPCOM - ale asi nieco z vysej rady - 9100, 9500

Pred tym, nez objednam - ma niekto skusenosti s touto znackou?
Nenasiel som zatial kamenny obchod,kde by som si to vedel chytit do ruky
a pozriet z blizka.
Mal som v rukach ich Twinwalker 1300, nebolo nic hviezdne, ale na dane
pouzitie skoro postacujuce.

Pripadne odporucanie na inu znacku/radu, s ktorou mate skuesnosti.

Pozadujem od toho:
- odolnost - deckam to urcite neraz "spadne"
- dosah aspon 5 km ( papierovo) - real je VZDY podla lokalnych
podmienok, ale "papierovo lepsie" by mohli mat citlivejsi prijimac,
alebo schodnejsiu antenu
- moznost standardnych bateriek (AA, AAA)
- moznost dokupit mikrofon/sluchatko , alebo hned v SET-e
- moznost dobijania ( predpokladam skor nabijanie bateriek v IPC-01, ale
tu deckam do ruky nedam ;-))) )
- rozumne nizka cena

Potesilo by:
konektor na antenu - v tejto kategorii asi tazka poziadavka
( predpokladam pouzitie aj pri pripadnej dovolenke ako "pojitko" medzi
autami), magnetka na streche urobi oproti lokalnej "pseudoantene" zazraky...

Dodo