[OT] Jako knihu - Visual Studio

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Leden 26 18:48:53 CET 2010

7) .net je pomaly. V Delphi podobny program je podstatne rychlejsi.
8) Visual Studio jsem stahnul z netu, naistaloval, napsal par radku zkompiloval a spustil vysledny program. A to bez cteni navodu. Kdyby to tak fungovalo ve vsech vyvojovych nastrojich...

Preferuji C++ kvuli jednocipum - C. A taky bych rad vynechal ne prilis dokonale vyvojove prostredi (chyby nechme na jine tema). Mam vetsi program, rekneme 20 souboru. Jeden modul (soubor) zaistuje obsluhu HW. Ten vymenim a muzu zkouset na PC. Seriovou linku pripojim pres COMy PC, AD prevodnik, klavesnici a LCD displej nasimuluji.

Michal Gregor