[OT] Jako knihu - Visual Studio

Míra Beneš benes.m@stapro.cz
Úterý Leden 26 18:05:19 CET 2010

Ac nejsem adresatem dotazu tak si dovolim napsat jake vyhody ma .net
(C#) pro me:

1) sprava pameti - tu neresim, co neni managed, nepouzivam
2) silna typovost, kontrola kompilatorem
3) spolecny kod pro system,winform,web a silverlight aplikace
4) db providery pro obvykle db (pouzivame mssql, firebird, zkouseli jsme
oracle)
5) vyborne vyvojove prostredi
6) siroka knowledgebase na netu

nevyhodou muze pro nekoho zavislost na MS (mono neberu jako neco co lze
1:1 pouzit)

a ted do mne :-)

mira