Re: OT - lak na dřevo

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Úterý Leden 26 14:49:02 CET 2010

Ak to ma nieco vydrzat, tak by som zvazil pouzitie vodou rieditelnych lakov.
Na schody som pouzil polyuretan od Milesi http://www.milesi.cz/polyuretany.html
Lakoval som buk, vysledok nadhera. (predtym praca spickoveho stolara)
A hladky povrch vam lak neurobi sam. Po nalakovani sa drevu "postavia chlpy" a
tie musite zbrusit. Toto urobte po kazdej vrstve.
IK