Nabijeni autobaterie na parkovisti

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Leden 26 09:25:47 CET 2010

No nevim zda je to original uz pri vyrobe auta, ale urcite to neni
nejaky samodomo bastl.

Tohle ohriva motor (vodni okruh a zda se mi ze je i nejakej vymenik u
privodu paliva), ale spusti to i v nejakem uspornem rezimu vetrak uvnitr
auta takze to nahriva i interier. Vymenik topeni je tusim napojeny na
maly okruh chlazeni takze jakmile je ohraty motor tak to samozrejme topi.
Je to moc fajn a pouzivam to velmi casto. Rano mam nastaveno spusteni,
ze prichazim k rozmrzlemu a ohratemu autu.

Spotreba je vicemene uplne stejna. V lete jezdim za 6.5 a v zime za
7l/100km (to je to dojizdeni po 5km), na dlouhe streky do bere 5.5-6l.

Uz nekolikrat nas to zachranilo - jeli jsme treba delat pripravu na
sezonu na hamr a kluk nam v breznu spadnul do nahonu. Zavrel jsem ho do
auta - pustil bufika a radio a preckal tam cele odpoledne pekne v teple.

Radek Vicek