MECH: Vrtaky do plastu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Leden 25 23:37:29 CET 2010

Prehledne a strucne asi ne, ale melo by to byt v kazdych lepsich
strojnich tabulkach a doufam ze i v ucebnicich pro ucnaky stylu obrabec
kovu. Myslim tim ty doporucene vychozi geometrie britu.

Ale ono nakonec je stejne nejlepsi praxe. Malokdy presne vite co
obrabite a je treba vedet jak co funguje a jak si pomoci. Proste kdyz
vidim, ze to dela to co nema tak tomu musim pomoci. Je treba pak
vetsinou vzit lupu a kouknout se jak vypadaji ty rezne plochy a kde je
chyba.

--
S pozdravem
Radek Vicek