Nabijeni autobaterie na parkovisti

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Leden 25 21:30:56 CET 2010

Myslim, ze pro cele auto je lepsi jednou tydne najet aspon kolem 50km.
Ono tou kratkou jizdou trpi nejen baterie. Spis bych rekl, ze ta baterie
je to nejmensi.

Pri kratke jizde trpi prevsim olej, protoze se nevyhreje a zustava v nem
zkondenzovana voda, stejne tak ve vyfukovem potrubi. Takztez se zanasi
spalovaci prostor a turbodmychadlo.

Ja prakticky kazdy vined jedu bud ke tchyni nebo neco fotit takze to
vcelku tak vychazi. A je velmi dobre obcas absolvovat i cestu v radu
stovek km, kdyz se dokonale prohreje celej motor a i prilehla ustroji
(treba prevodovka).

--
S pozdravem
Radek Vicek