Nabijeni autobaterie na parkovisti
jan.kuba
honza.kuba@gmail.com
Pondělí Leden 25 21:02:17 CET 2010
Jenom bych rad upresnil, ze znamku plneho nabiti nelze posoudit dle
svorkoveho napeti. I vadny ( s malou kapacitou, vadnym clankem) muze
mit plne svorkove napeti a nerozsviti zarovku.
Idealni je mereni hustoty elektrolytu, coz ne vzdy je mozne.
JaKub
Jaroslav Buchta napsal(a):
> No, jak znamo, zmrzly akumulator prakticky neni schopen nejak moc
> naboje prijmout - pokud se s autem denne jezdi, IMHO by nemel byt
> problem. Treba manzelka ma vrak Citrona ZX TD, jezdi s tim rano 5km do
> prace a odpoledne z5, obcas i 10 kdyz to da s nakupem, a kdyz jsem ted
> zkousel pripojit nabijecku, zmrzly akumulator vykazoval znamky plneho
> nabiti (15+V). Zhavi, startuje bez problemu. Pokud problem je, je neco
> v haji... Zajimave je, ze kdyz jsem vytahnul zmrzly aku z auta (denne
> docela provozovaneho) a vymenil ho za jiny (rosada pri prodeji auta)
> tak ten vytazeny z auta vykazoval znamky plneho nabiti i za tepla. Asi
> jsou ty procesy slozitejsi ;-)
>
More information about the Hw-list
mailing list