Nabijeni autobaterie na parkovisti

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Leden 25 20:30:47 CET 2010

IMHO co maji a nemaji benzinky naprosto nekoreluje s tim, co by mely mit
- viz treba nedavne pru.ery i u nekterych Shellu....
Bylo zvykem pridavat do nafty benzin, u starsich motoru a po problemu.
Ale co to udela s TDCI??? kdo vi...
Ja ted po poruse globalniho oteplovani a s nadeji na prichod doby ledove
uz budu kupovat jen benzin (LPG)  ;-)