Nabijeni autobaterie na parkovisti

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Leden 25 19:06:53 CET 2010

Pekny vecer preji
Vzhledem k probihajicim mrazum jsem pojal obavu o stav akumulatoru v
aute. Existuji nejaka reseni pro nabijeni autobaterie pro libi co
nechteji vymontovavat baterii a nemaji v okoli auta zasuvku? Rikal jsem
si neco na zpusob nabijecky malym proudem zivene z maleho napr. 10 Ah
akumulatoru pripojene do pojistkove skrinky nebo zasuvky zapalovace.
Neni to na komplet nabiti, ale alespon zlepseni stavu akumulatoru.
Pokud neexistuje, tak jake by s tim mohli byt komplikace? Napada me
riziko pozaru. Potkal nekdo nejakou takovou konstrukci, popripade
dokonce ji zkousel? Muzu vubec ocekavat nejaky znatelny efekt na stav
akumulatoru?
Priznam se, ze jsem nehledal, verim ze s tim zde bude mit vic lidi
osobni zkusenosti a spis o ty mi jde, jestli to ma vubec smysl resit.
Diky za pripadne komentare.

Tosa